maandag 31 januari 2011

Een heerlijk vrij weekend!

Dag allemaal,

Wat een heerlijk rustig weekend....
Ik genoot in mijn serre van een heerlijk winters zonnetje. Het lijkt me helemaal prachtig om deze muur wit te kalken! Ik heb bij Tamar van Wonen in Wit gezien hoe mooi dat is!!
Maar alles op zijn tijd!

Ik had bij Renny van Bizzy@home weer leuke geurzakjes besteld en ze werden in dit mooie zakje geleverd.
 Ze ruiken lekker! Steeds als ik er langs loop ruik ik een heerlijke lavendel lucht.
Leuk om mee te decoreren.
Van Peet van Naief Nostalgie kreeg ik deze kaarten omdat ik haar wat papieren zakjes had toegestuurd. Leuke labels en mooie kaarten. Ik ben er heel blij mee!
Frank heeft afgelopen week afscheid genomen van zijn eerste stage school.
Hij is lekker verwend.
Hij kan terug kijken op een leuke eerste periode!

Een hele fijne week toegewenst waarvan er alweer een dag voorbij is!
Een lieve groet,
Alma

23 opmerkingen:

  1. Wij hebben afgelopen weekend ook genoten, vooral de zondag was lekker lui! Wat lekker dat je huis naar lavendel ruikt, een heerlijk geurtje!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die kussentjes.......en wat gaat Frank nu doen dan .... een andere stage.....ga je je muur nu wit maken...spannend weer.....ik vind dit ook heel mooi hoor!! fijne week meis liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige geurzakjes en kaarten Alma. Heerlijk zulke post!
    Wat leuk, dat t-shirt van Frank met die klassenfoto, en ook de andere kado's zijn erg leuk!
    Op naar de volgende periode.
    lieve groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die muur is zo ook heel mooi, maar je weet WIT is mijn kleur dus ik denk dat dat ook heel mooi zal staan!

    Lieve groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie aanwinsten weer! Wat leuk dat Frank zo verwend is, wat een creativiteit en zoiets inspireert wel! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De muur, ja die vindt ik zo ook erg mooi hoor!
    Klinkt goed Alma, genieten van een winterszonnetje in je serre. Kan me voorstellen dat je daar dan lekker zit.
    Wijntje en een mooi woonblad in je hand zeker?
    Nou fijn dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad. Vond het erg leuk om je weer even te zien zaterdag.
    Fijne week,
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zulke mooie spulletjes te kopen/krijgen; veel plezier ermee! Fijn dat Frank zijn eerste periode zo goed heeft doorlopen; een goed begin, is het halve werk...

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Alma,
    "meester Frank".... ik had het me nog niet zo gerealiseerd, want ik weet natuurlijk wel dat Frank de PABO doet, maar nu het er zo staat "meester Frank" realiseer ik me dat MIJN meester Frank mijn absolute en doorslaggevende inspiratiebron voor het werken in het onderwijs is geweest. Ik hoop dat JOUW Frank ook zo'n inspiratiebron wordt! En altijd fijn: verse mannen in het onderwijs!
    Heeft ie al een nieuwe, leuke plek???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk weekend !!!
    Wat een inspiratie doe je op hier in blogland !! Tja wit is mijn favoriete kleur !!
    Ik ben benieuwd of je muur wit gaat worden .
    Wat een leuke afsluiting voor je man ! Dat is een super stimulans om door te gaan toch ??!!

    Graag gedaan hoor , ik ben blij dat je de kaarten leuk vind !!
    Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook nog steeds zo blij met het geurzakje van Rennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke post,fijn dat Frank de eerste periode goed heeft doorlopen en wat een leuke afsluiting.

    Fijne week,xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke afsluiting zeg zo verwend te worden....en bij jou is dus in huis al een heerlijke zomergeur te vinden....
    Lavendel.....hmmmmm........
    Fijne dag
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je staat er in ieder geval goed op:-) Kijk straks nog even naar de rest. Je hebt wel een onwijs leuke blog, het is een genot om die te lezen. Waar gaat Frank nu stage lopen?
    Liefs, Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hè die zakjes ... en hier een witte muur maar kriebels om het toch een 'tintje' te gaan geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ook van die heerlijke zakjes van Renny. Ik heb er ook nog een weggegeven aan mijn schoondochter die vond ze ook heerlijk.
    Ik vind de kleur van je Serre nu ook erg mooi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk die geurzakjes, ik kan er alleen niet tegen.
    Krijg vreselijke hoofdpijn en een loopneus.
    Zoooooooooooo jammer, er liggen er nog verschillende in de kast.
    Pas als de geur er bijna af is kan ik ze neerleggen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vandaag was het zo'n grijze dag dat ik wel een zonnestraaltje kon gebruiken, ik geniet even van die prachtige foto.
    Wat zijn ze mooi hè die geurzakjes van Renny, ik had er ook een paar besteld bij haar en ze geuren zo heerlijk.
    Wat hebben de kinderen een leuke dingen gemaakt als afscheid van de meester, die paraplu met al dat knutselwerk is zo leuk.
    Ik wens je ook een hele fijne week.
    Nog even een tip, ze hebben bij de Action deze week het transferpapier in de aanbieding.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind die muur zo ook wel mooi hoor. En je hebt de zon mooi weten te vangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je mij komt volgen,
    Ik ben natuurlijk gelijk even gaan struinen op je blog. Soms voelt dat best genant om zomaar in het priveleven van iemand binnen te stappen
    Want zo voelt het soms.
    Maar.... bloggen is toch ook wel weer ontzettend leuk en verslavend
    Ik kom jou ook volgen hoor!

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Alma,

    Wat een ontzettend leuke foto's van Frank. Wat heeft hij prachtige knutselwerkjes gekregen op school!! Zo te zien is hij er ook erg blij mee. Het was inderdaad een heerlijk weekend. Het schijnt dat het komend weekend zelfs nog iets beter wordt. Laten we het hopen :-)!

    Lieve groet & gezellige dag!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  21. IK HAD WAT POSTEN VAN JOU GEMIST ZIE IK.
    IK HEB SNEL ALLES WEER BIJ GELEZEN.

    FIJNE AVOND,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat leuk die paraplu!! en lavendelzakjes.. mmm.. daar hou ik ook zo van:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij bent ook nog laat bezig...Maar ik vind je muur mooi zoals hij is hoor...En Frank is goed in het zonnetje gezet, maar de volgende keer de plu niet binnen uitvouwen. Brengt ongeluk...of misschien wel slecht weer...haha
    Welterusten, Margot

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je een reactie achterlaat!

Lieve groet
Alma